19 april 2010

Kom på att jag hade några till bilder att gå igenom innan allt var tillbaks i sin ordning. Har en skoluppgift som går ut på att göra ett bildspel på minst tio bilder, temat är siluettbilder. Man ska lägga tyngd på övergångarna, det får inte vara för rörigt osv... Grupp eller enskilt. Har dock kört grupp så pass mycket nu att jag vill köra enskilt nu, briljera lite i slutet. Man märker ju trots allt att man står ut lite i klassen, så varför inte avrunda året med några helgalna bilder? Dessa är de jag tagit hittills under två kvällar, men fler kommer!











































Den här bilden var ju ingen siluett bild iofs, men den följde med ändå!




























Martin, min lärare, sa också att färger och så inte fick skilja för mycket, och att det inte skulle bli för jobbigt för ögat att hitta det viktiga i bilden, man ska leda ögat fram genom bilderna. Musik skall spelas upp under tiden.. Hur ska jag göra för att inte fastna i tredjedelsreglerna bara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar